Kratinys Dviejų Žaidėjų Stalo Žaidimas Juokingi Šalis Žaidimai Popierinių Kortelių Kinų/Anglų Versija

€3.42

-9%

€3.80

Nauja prekė

1 Prekės

Žymos: Stalo Žaidimai, Sportas Ir Pramogos, Pigiai Stalo Žaidimai, Aukštos Kokybės Sporto Ir Pramogų, Stalo Žaidimai.

Apie Gaminį 1)Dydis :25*10*15 CM 2)Svoris:750g 3)Medžiaga:Aukščiausios Kokybės Popieriaus Su Pažangių Spausdinimo Rašalas 4)Pasirinkimas:Vienos rūšies 5)Spalva:Kaip Paveikslėlyje, 6)Pakuotė:PVC Krepšiai/Paper Box 7)Lengva žaisti, mes pateikti atitinkamą nurodymą paštu jums 8)Amžius >8 Metai 9)Žaidimo Laikas Apie 15 Minučių Produkto Rodyti Kratinys, du žaidėjai varžosi sukurti labiausiai estetinės (ir aukštos taškų) kratinys antklodė dėl asmens 9x9 žaidimo lentos. Norėdami pradėti žaisti, išdėstyti visus pleistrai, atsitiktinai į apskritimą ir padėkite žymeklį tiesiogiai prieš laikrodžio rodyklę, iš 2-1 pleistras. Kiekvienas žaidėjas pasiima penki mygtukai - valiuta/taškai žaidimas ir kažkas yra pasirinkta kaip pradėti žaidėjas. Ant posūkio, žaidėjas, arba perka viena iš trijų pleistrai nuolatinis laikrodžio rodyklę, iš ritės ar eina. Pirkti pleistrą, jums už tai mokėti mygtukai rodomi pleistras, iš anksto jūsų laiką žetono laiko sekti vietų skaičių, lygų rodomas laikas pleistras, judėti, kad ritės, kad pleistras vieta ratas, tada pridėti pleistras savo žaidimo lentos. Jūs esate nemokamai pateikti patch bet kur ant jūsų valdyba, kuri nebūtinai sutampa kitų pleistrai, bet tu tikriausiai nori, kad tilptų dalykus kartu, kaip gerai, kaip įmanoma. Jei jūsų laikas žetonas yra už jo arba ant kito žaidėjo laiko raktą, tada jūs imtis kitos įjungti; kitu atveju priešininkas dabar eina. Vietoj pirkimo pleistrą, galite pasirinkti, kad praeiti; norėdami tai padaryti, galite perkelti savo laiko ženklas erdvė, iš karto prieš priešininko laiko raktą, tada paimkite vieną mygtuką iš banko kiekvieno vietos, galite perkelti. Be mygtuką ir laiko sąnaudos, kiekvienas pleistras taip pat yra 0-3 mygtukai, ir, kai jūs judėti savo laiko simbolinis praeityje mygtuką laiką stebėti, jūs suma mygtukų skaičius dėl savo žaidimo lentos, tada tai daug mygtukų iš banko. Kas daugiau, laiko sekti vaizduoja penkis 1x1 dėmės ant jos, ir per nustatymas jums vieta penkių tikrasis 1x1 dėmės ant šių erdvių. Kas pirmas eina pleistras ant laiką stebėti tvirtina, kad tai pleistrą ir iš karto vietų ant jo žaidimo lentos. Kai žaidėjas imasi veiksmų, kad juda savo laiko ženklas centrinė aikštė laiko sekti, jis pateikia th e įsigyti pleistras (darant prielaidą, kad jis įsigijo vieną ir nebuvo perdavimai), tada priima vieną galutinį mygtuką taškų iš banko. Kai abu žaidėjai yra centre, kiekvienas žaidėjas praranda du mygtukai už kiekvieną tuščią kvadratą, ant jo žaidimo lentos. Kas labiausiai mygtukai laimi.

Modelio Numeris 468Y
Dėl Amžiaus 8 Metų
Kilmės KN(Kilmės)
Spalva kaip nuotraukoje
dydis 25*10*15CM

Panašūs produktai